دنیای خنده

خنده و شادی

دنیای خنده

خنده و شادی

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ق.ظ

دخترای دهه50تاسال1400

دخترای دهه ۵٠:

مامان من کلاس فوق العاده دارم دیرتر میام!

دهه ۶٠:

مامان من با دوستام قرار دارم دیر میام!

دهه ٧٠:

مامان من با دوست پسرم قرار دارم دیر میام!

دهه ٨٠:

مامان من میرم خونه دوست پسرم شب نمیام!

دهه ٩٠:

مامان شب خونه نمونید دوست پسرم میاد پیشم!

سال ۱۴۰۰:

مامان اگر امشب دوست پسرت نمیاد من به دوست پسرم بگم بیاد


  • مهلا ارگنجی

نظرات  (۲)

ولی ما پسرا در تمام دهه ها یکسان باقی موندیم :)
 واقعا ما داریم به کجا میریم !!!! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی